تعمیر سشوار

بایگانی
  • ۰
  • ۰

استفاده از جدید ترین روش های ریکاوری امروزه پیشرفت زیادی کرده است و بسیار استفاده می شود. ریکاوری هارد توسط افراد با تجربه انجام می گیرد و می توانند از انواع روش ها استفاده نمایند.

ریکاوری هارد دیسک برای بازگردانی اطلاعات از دست رفته بر روی هارد می باشد که کاربرد زیادی دارد.

ریکاوری هارد دیسک چیست؟

تقریبا هر کامپیوتر رومیزی و سرور هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد دارای یک یا چند درایو دیسک سخت می باشند حتی دوربین ها نیز برای ضیط تصاویر و فیلم ها از درایو های سخت استفاده می کنند. هارد دیسک با هماهنگی اجزا آن اطلاعات دیجیتال را در یک شکل نسبتا دائمی ذخیره می کنند. مشکلات هارد دیسک از جمله صداهای غیر عدی هارد و سوختن برد هارد می باشد که می توان تعمیر کرد. ریکاوری هارد دیسک باعث می شود که ویروس های موجود در آن نیز از بین رفته و پاک شود. شما دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات خود نباشید زریا از این روش قابل بازیابی می باشد.

بهترین روش برای بازیابی اطلاعات کامپیوتر چیست؟

از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده در کامپیوتر ممکن است به دلایل متعددی چون ویروسی شدن دستگاه، اقدامات اشتباه در حین پارتیشن بندی کامپیوتر، اقدامات اشتباه در نصب ویندوز جدید، نصب نرم افزارهای ناسازگار و جدید بر روی کامپیوتر، بالا نیامدن ویندوز به دلایل ناشناخته، حملۀ بدافزارها و مواردی از این دست اتفاق بیفتد. در تمامی این شرایط، اگر اطلاعات از دست رفته برای شما مهم و «حیاتی» هستند بهتر است برترین روش موجود برای بازیابی اطلاعات کامپیوتر، یعنی استفاده از pc3000 را انتخاب نمایید.

https://hairdrayer-repair.blog.ir/1400/12/21/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF

متأسفانه این ابزار به دلیل قیمت بالایی که دارد امکان تهیه آن برای کاربران عادی وجود ندارد. بنابراین برای بازیابی اطلاعات با pc3000 تنها راه پیش رو، مراجعه به مراکز بازیابی است. (باید توجه داشت که بسیاری از مراکز نیز ابزار بازیابی pc3000 را در اختیار ندارند. بنابراین پیش از تحویل هارد کامپیوتر بهتر است از بود یا نبود این ابزار در مرکز بازیابی مدنظرتان مطمئن شوید. بد نیست بدانید که pc3000 قدرتمندترین سیستم سخت‌افزاری- نرم‌افزاری حال حاضر دنیا است که توانایی بازیابی اطلاعات از انواع هارددیسک را دارد. نرم‌افزار pc3000 توانایی آن را دارد که به قطعات سخت‌افزاری هارد دسترسی پیدا کند و قطعاتی نظیر موتور، هد و سکتورهای هارد را کنترل نماید.

روش ریکاوری هارد دیسک

امروزه روش های بسیار زیادی برای ریکاوری هارد دیسک موجود می باشد و می توان به انتخاب خود و نوع متفاوت آن هارد دیسک را به روش صحیح ریکاوری کرد و اطلاعات خود را به طرز صحیحی بازیابی کرد. تخصص و تکنیک های یک متخصص بازیابی بازیابی اطلاعات به شدت مهم است چرا که تکنیک های ویژه ای دارد. تغییر رویه ذخیره اطلاعات از چاپ روی کاغذ به ذخیره سازی در سطوح مغناطیسی که رایج ترین آن است. با بازیابی اطلاعات هارد دیسک می توان دوباره اطلاعات از دست رفته به درستی بازگرداند.

چند نکته مهم درباره بازیابی اطلاعات کامپیوتر

1. تا زمانی که اطلاعات کامپیوتر خود را بازیابی نکرده‌اید تلاش کنید تا هیچ گونه اطلاعات جدیدی را بر روی هارد خود ذخیره نکنید و کمتر از هارد خود استفاده کنید

2. بهترین راه برای بازیابی اطلاعات یک فایل از روی هارد دیسک، خاموش کردن کامپیوتر بلافاصله پس از حذف فایل و متصل کردن هارد دیسک به یک کامپیوتر دیگر است با این کار اطلاعات را با سیستم‌عامل آن کامپیوتر که از روی هارد دیسکی به غیر از هارد دیسک حاوی اطلاعات حذف شده بوت می‌گردد، بازیابی کنیم.

3. سیستم عامل ویندوز به خودی خود دارای یک ابزار داخلی برای اسکن هارد درایو به منظور بازیابی اطلاعات و فایل‌های حذف شده نیست. با این وجود ابزارهای جانبی متعددی وجود دارند که می‌توانند کار بازیابی اطلاعات کامپیوتر را برای شما انجام دهند. برای کسب اطلاعات در ارتباط با این ابزارها می‌توانید یک جستجوی اینترنتی انجام دهید.

سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیرات هارد دیسک منحصر به موردی خاص نیست و کلیه تعمیرات مرتبط با هارد نظیر تعمیر مشکل عدم شناسایی هارد دیسک، تعمیر هارد ضربه خوردهو آسیب‌دیده، تعمیر هارد با خرابی Read از جمله رید، تعمیر هارد دیسک با وجود بدسکتور، تعمیر هارد با پیغام فرمت دیسک، ریکاوری اطلاعات پاک شده انواع هارد، تعمیر هارد با برد سوخته، تعمیرات هارد با مشکل کند بودن عملکرد، تعمیرات هارد با مشکل فرم ویر بر اثر دستکاری و مواردی از این دست را شامل می‌گردد.

  • ۰۰/۱۲/۲۱
  • محمد علی مددی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی