تعمیر سشوار

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مواردی همچون قطع شدن ناگهانی تصویر، پاک شدن تنظیمات تلویزیون بعد از خاموش شدن، قطع و وصل شدن مداوم تصویر، تیره شدن کل تصویر یا بخشی از آن، خاموش شدن دستگاه به صورت خود به خود، چشمک زدن چراغ ال ای دی، قطع شدن کامل تصویر، خاموش شدن ناگهانی تلویزیون، هنگ کردن های مکرر، عدم وجود صدا در تلویزیون، از کار افتادن پورت های ورودی یا خروجی و … از اصلی ترین مشکلاتی به شمار می روند که در فرایند تعمیر تلویزیون توشیبا بررسی و ترمیم می گردند.

تعمیر خرابی رنگ تلویزیون توشیبا و بررسی علل این اشکال

خرابی رنگ تلویزیون توشیبا یکی از اشکالات رایج در تلویزیون های ال سی دی توشیبا و البته سایر برندهایی است که از این تکنولوژی برخوردارند. معمولاً تشخیص درست علت این اشکال کار دشواری است و نیاز به بررسی همه جانبه دستگاه دارد.

خرابی رنگ در تلویزیون های توشیبا معمولاً به انحاء مختلف روی می دهد که برخی از آنها عبارتند از: نمایش رنگ هایی به حالت رنگین کمان (پخش‌شدن رنگ در صفحه نمایش)، از بین رفتن یکی از رنگ های اصلی قرمز، آبی یا سبز، ظهورخطوط افقی یا عمودی در صفحه نمایش، بهم‌ریختگی رنگ و …. بر اساس تجربه کارشناسان ما در تعمیر خرابی رنگ تلویزیون توشیبا، مشکلات رنگ در این تلویزیونها، -در صورتی که منبع تغذیه، برد اینتورتر و بک لایت ها سالم باشند- مربوط به وجود خرابی در قطعاتی چون مادربرد، کابل رابط و برد کنترلر است.

در غالب این موارد خرابی SCALAR IC سبب خرابی رنگ تلویزیون می گردد. یکی از روش های موجود جهت تعمیر خرابی رنگ تلویزیون توشیبا، مقایسه مادر برد دستگاه با یک نمونه مادربرد سالم است. در این روش می توان با فرض سالم بودن کابل رابط تشخیص داد کدام یک (مادر برد یا برد کنترلر) مشکل رنگ را ایجاد کرده است یا خیر. این روش در کاهش زمان عیب یابی و شناسایی علت دقیق اشکال پیش آمده کمک شایانی می کند.

چرا تصویر تلویزیون توشیبا پرش دارد؟

پرش تصویر در تلویزیون اتفاق بسیار مشکل سازی است که در صورت تداوم باعث از کار افتادگی کامل تلویزیون نیز می گردد. البته ممکن است به صورت ناخودآگاه در حال استفاده از motion interpolation باشید و تصویر تلویزیون پرش داشته باشد. بنابراین ابتدا قابلیت motion interpolation  را غیر فعال کنید. این قابلیت بر فریم ویدیو و تاری تصاویر افزوده و کیفیت نمایش را تحت تاثیر قرار می دهد.

اما اگر با غیرفعال کردن این گزینه نیز شاهد سوسو زدن تصاویر تلویزیون توشیبا هستید، مشکل دستگاه نیازمند تعمیرات تلویزیون توشیبا خواهد بود. ضعیفی پنل، خرابی مین برد، ناکارآمدی پاور و ضعیفی لامپ های تصویر تلویزیون عمده ترین دلایلی هستند که به پرش تصاویر نمایشگر می انجامند. چنین اختلالاتی را می توانید با حضور در نمایندگی تلویزیون توشیبا برطرف کنید.

نمایندگی توشیبا و واحدهای تخصصی تعمیرات توشیبا

نمایندگی توشیبا جهت تحقق اهداف مشتری‌مدارانه خویش مجموعه‌ای از زبده‌ترین مهندسان حوزه سخت افزار و نرم افزار تولیدات توشیبا را گرد هم آورده است تا با ارائه‌ای ممتاز در زمینه‌ خدمات پس از فروش، تمامی نیازها و درخواستهای کاربران این برند را برآورده و تأمین سازد.

این شرکت همگام با جوامع پیشرفته‌ دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد. نمایندگی توشیبا جهت دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز هیچگاه دست از تلاش برنداشته و به سازماندهی خویش ادامه می‌دهد.

https://hairdrayer-repair.blog.ir/1400/12/21/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1-%D8%AA%D9%88%D8%B4%DB%8C%D8%A8%D8%A7

کارشناسان این مرکز همگی، پس از طی دوره‌ها و آزمون های تخصصی و حرفه‌ای، گزینش شده‌اند و قادر به رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در دستگاه های توشیبا هستند. کارشناسان نمایندگی توشیبا ملزم به حضور در دوره‌های آموزشی-تخصصی ملی و بین‌المللی هستند که هر شش ماه جهت به‌روز رسانی مهارتها و دانش فنی تعمیرات آنها برگزار می‌گردد.

  • ۰۰/۱۲/۲۱
  • محمد علی مددی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی