تعمیر سشوار

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تعمیر درام پرینتر توشیبا موضوع مقاله ای است که در این بخش به شما ارائه می گردد. لازم است بدانید که این کار در نمایندگی توشیبا و به شکل کاملا تخصصی انجام می پذیرد. حضور کارشناسان زبده و متخصص در این مرکز، موجب ارتقاء سطح کیفی خدمات شده است. همچنین استفاده ی تعمیرکاران از تجهیزات و ابزار پیشرفته و مدرن، تعمیرات درام را به سطح استاندارد رسانده است. در ادامه، شما را با قطعه ی مذکور و نیز تعمیر درام پرینتر توشیبا آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

در مرحله ی بعد این ذرات ساخته شده تونر را جذب میکنند و بعد از آن غلطک درست قبل از خنثی شدن بار الکتریکی از لیزر برای قلم زنی جدید آماده میشود. به طور کلی درام های لیزری مزایای بیشتری نسبت به مدل های جوهرافشان دارند. لازم است بدانید درام ها از قطعات کوچک و پلاستیکی مثل تونر استفاده میکنند و آن را روی سطح کاغذ ذوب میکنند و در برابر اشعه نیز مقاوم هستند و در مجموع فرایند چاپ مجهز به درام بسیار مقرون به صرفه تر از نسخه های جوهری مشابه خود میباشد.

البته این قطعه ی حساس نیز مانند بسیاری از قطعات تشکیل دهنده ی دستگاه های فتوکپی توشیبا ممکن است دچار خرابی شود و کاربر را به حل یا تعویض آن وا دارد که در ادامه ضمن نمایش کلیپی آموزشی در این زمینه به آموزش تعویض درام دستگاه فتوکپی توشیبا خواهیم پرداخت.

علائم خرابی درام پرینتر توشیبا و راه حل آن

در این قسمت، به ذکر چند مورد از نشانه های معیوب بودن درام پرینتر توشیبا و تعمیرات آن می پردازیم:

تصویر پرینتر کم رنگ چاپ می شود

هنگامی که پرینتر کمرنگ چاپ می کند، چند احتمال وجود دارد: یا پودر دولوپر کارکرد زیادی داشته و عمرش تمام شده است و یا درام پرینتر ضعیف شده است. در این حالت برای تعمیر پرینتر توشیبا، نیاز به تعویض دولوپر و درام می باشد.

پرینتر دارای تکرار تصویر است

به طور کلی می توان تکرار تصویر در پرینتر را ناشی از دو دلیل عمده دانست. دلیل اول خرابی تفلون هیتر است و دومین علت، ایجاد نقص در درام و بلید. در این صورت، با تعویض این قطعات، تعمیر درام پرینتر توشیبا انجام شده و مشکل برطرف می گردد.

https://hairdrayer-repair.blog.ir/1400/12/21/%D9%85%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D8%A8-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%AE%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7

نمایندگی توشیبا

نمایندگی رسمی توشیبا عرضه کننده ی تمام خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات توشیبا اعم از لپ تاپ، هارد، پرینتر، کپی، مانیتور، سرور، تبلت ، لوازم خانگی، پروژکتور و … به کاربران گرامی می باشد. شما با مراجعه به این نمایندگی می توانید تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خود از جمله تعمیرات و مشاوره با کارشناسان مجرب ما را دریافت کنید.

تمام اطلاعات فنی هر دستگاه توسط متخصصان ما در اختیارتان قرار خواهد گرفت. شعار نمایندگی توشیبا تضمین کیفیت مشتری مداری است که سالهاست به آن جامه عمل پوشانده و به انتخاب اول کاربران تبدیل شده است.

  • ۰۰/۱۲/۲۱
  • محمد علی مددی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی